wstecz

 

„Bydgoskie półkolonie 2025”

PAŁAC MŁODZIEŻY ZAPRASZA UCZNIÓW BYDGOSKICH SZKÓŁ NA PÓŁKOLONIE LETNIE

 

Pałac Młodzieży zaprasza do skorzystania z półkolonii skierowanych do dzieci w wieku 7 – 12 lat, które będą odbywały się w ciągu trzech pierwszych tygodni wakacji,

w terminach:

• I turnus 30 czerwca - 04 lipca,
• II turnus 07 - 11 lipca,
• III turnus 14 - 18 lipca

Warunkiem zgłoszenia dziecka na półkolonie jest rejestracja elektroniczna. Dostęp do strony naborowej: https://pozaszkolne.vulcan.net.pl/bydgoszczpolkolonie
W zakładce Oferta znajduje się lista jednostek, w których będą odbywać się półkolonie.

Zgłoszenia elektronicznego należy dokonać w terminie: od 14 maja 2025r. godz. 8.00 do 19.05.2025 godz. 16.00 (jeden uczestnik może skorzystać tylko z jednego turnusu).
W przypadku większej liczby chętnych niż miejsc decydowała będzie kolejność zgłoszeń. Wyjątek stanowi rodzeństwo – jeśli jedno z rodzeństwa zostanie zakwalifikowane na półkolonie, pozostałe dzieci z tego rodzeństwa zarejestrowane w systemie mają pierwszeństwo przy kwalifikacji.

O wstępnym zakwalifikowaniu na półkolonie rodzice / opiekunowie prawni zostaną powiadomieni drogą elektroniczną w dniu 22.05.2025, na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym, na który zostaną również przesłane dokumenty do pobrania i numer konta do wpłaty za półkolonie.

Rodzic/opiekun prawny zakwalifikowanego uczestnika zobowiązany jest do:

  • wydrukowania i dostarczenia oryginału wypełnionej karty kwalifikacyjnej uczestnika wypoczynku a także oświadczeń rodzica które zostaną przesłane na e-mail w dniu 22.05.2025 oraz dostarczenia zaświadczenia pobranego z sekretariatu szkoły potwierdzającego adres zamieszkania dziecka
  • dokonania opłaty za półkolonie w wysokości 310 zł za tygodniowy turnus. Przelew bankowy musi zawierać następujące informacje: imię i nazwisko dziecka, miejsce i termin półkolonii,
  • dostarczenia ww. dokumentów do dnia 29 maja 2025 r. (do godz. 19.00) do sekretariatu Pałacu Młodzieży,
  • wyposażenie dziecka w Bydgoską Kartę Miejską, legitymację szkolną.

Nie zachowanie w/wymienionych terminów oznaczać będzie wykreślenie dziecka z listy uczestników.
Listy przyjętych dzieci zostaną wywieszone w Pałacu Młodzieży po weryfikacji dostarczonych dokumentów i opłat, tj. w dniu: 04 czerwca 2024r. po godz. 15.00.
Informację o przyjęciu rodzic / opiekun prawny otrzyma również drogą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail.

05.06.2026 r. odbędzie się nabór uzupełniający w placówkach w których będą jeszcze wolne miejsca. Będzie to również jedyna okazja na zapisanie dziecka na drugi turnus w danej placówce.

Zapraszamy do zapisów.

Gwarantujemy opiekę w godzinach 7.30 – 16.00, moc atrakcji, przyjazną atmosferę i uśmiech.